We zien natuurlijk graag dat je tevreden bent met je bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan direct contact met ons op en wij doen ons uiterste best om het probleem om te zetten in een oplossing.
Afkoelingsperiode
Je hebt net online je aankoop gedaan, maar begint toch te twijfelen. Het retourneren van een bestelling is gratis, maar let op de volgende voorwaarden:
- Retourneren kan binnen 60 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.
- Het artikel is compleet, in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd.
- Het artikel zit in de originele beschermende verpakking.
- Meld je retour eenvoudig aan via https://www.badplaats.nl/retourneren. Via deze pagina ontvangen wij graag wat extra informatie over de retour. Dien vervolgens je verzoek bij ons in en wij zullen dit beoordelen. Afhankelijk van het product kun je zelf een retourlabel aanmaken, of wij maken een ophaalafspraak om het product bij je op te halen.
- Vermeld je naam, adres en ordernummer duidelijk op de retourzending.
- De retourzending is voor eigen risico. Zorg daarom voor een goede verpakking.
In de volgende gevallen is retournering niet mogelijk:
- Op verzoek aangepaste artikelen worden niet retour genomen.
- Gebruikte artikelen worden niet retour genomen.
- Artikelen die gemonteerd zijn, worden niet retour genomen.
Zodra Badplaats je retourzending in de hierboven beschreven staat heeft ontvangen, krijg je hier bericht over en stort Badplaats het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug. We gebruiken hiervoor, voor zover mogelijk, hetzelfde betaalmiddel.
Kan ik mijn bestelling retourneren aan Badplaats?
Onbeschadigde artikelen kun je binnen 60 dagen aan ons retourneren.
Mocht het product beschadigd zijn aangekomen, dan vragen wij je contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar [email protected]. Stuur om dit proces te versnellen direct foto’s van de schade mee, zodat wij dit snel kunnen beoordelen.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit betekent dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Zorg daarom voor een goede verpakking en bewaar de track & trace-codegoed.
Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?
Het kan gebeuren dat je het product niet binnen de eerste 60 dagen hebt kunnen bekijken en het alsnog wilt retourneren. Neem in dit geval contact met ons op. Badplaats behoudt zich het recht voor om te beslissen of de bestelling wel of niet retour wordt geaccepteerd. Retourneren na montage of plaatsing van een product is niet meer mogelijk.
Mocht je twijfelen of vragen hebben, neem dan contact op via [email protected].
Kan ik een bestelling ruilen voor een ander product?
Wanneer je een product wilt ruilen en aan de retourvoorwaarden voldoet, meld de bestelling dan als retour bij ons aan. Wij bieden je vervolgens de mogelijkheid om jouw bestelling retour te sturen. Een nieuwe bestelling plaats je vervolgens zelf via de website. Wij hebben niet de mogelijkheid om andere producten op te sturen en om bij je thuis te laten ruilen.
Wanneer het niet lukt om een bestelling via een pakketpunt retour te sturen omdat de pakketten daar worden geweigerd, neem dan contact met ons op. Wij verwijzen je door naar een ander pakketpunt, sturen nieuwe retourlabels toe of zoeken naar een andere oplossing.
Wanneer een bestelling bij je opgehaald zou worden, maar dit om uiteenlopende redenen nog niet is gebeurd, neem dan ook contact met ons op. Wij plannen in dat geval een nieuwe ophaalopdracht in op een dag dat het bij je uitkomt.