We zien natuurlijk graag dat je tevreden bent met je bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan direct contact op met ons en wij doen ons uiterste best om het probleem om te buigen in een oplossing.
Afkoelingsperiode
Je hebt net online je aankoop gedaan maar begint toch te twijfelen. Het retourneren van een bestelling is gratis, maar let op de volgende voorwaarden:
- Retourneren kan binnen 60 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.
- Het artikel is compleet, in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd.
- Het artikel zit in de originele beschermende verpakking.
- Meld je retour eenvoudig aan via https://www.badplaats.nl/retourneren. Via deze pagina ontvangen wij graag wat extra informatie omtrent de retour. Dien vervolgens je verzoek bij ons in en wij zullen deze beoordelen. Afhankelijk van het product kun je zelf een retourlabel aanmaken of wij maken een ophaalafspraak om het product bij je op te halen.
- Vermeld je naam, adres en ordernummer duidelijk op de retourzending.
- De retourzending is voor eigen risico, zorg daarom voor een goede verpakking.
In de volgende gevallen is retournering niet mogelijk:
- Op verzoek aangepaste artikelen worden niet retour genomen
- Gebruikte artikelen worden niet retour genomen
- Artikelen die gemonteerd zijn worden niet retour genomen.
Zodra Badplaats je retourzending in de hierboven beschreven staat ontvangen heeft, krijgt je hier bericht over en stort Badplaats het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug. We gebruiken hiervoor (voor zover mogelijk) hetzelfde betaalmiddel.
Kan ik mijn bestelling retourneren aan Badplaats?
Onbeschadigde artikelen kan je binnen 60 dagen aan ons retourneren.
Mocht het product beschadigd zijn aangekomen vragen wij je contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar [email protected]. Stuur om dit proces te versnellen direct foto’s van de schade mee zodat wij dit snel kunnen beoordelen.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper, wat inhoudt dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Zorg daarom voor een goede verpakking en bewaar de track & trace code goed.
Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?
Het is soms mogelijk dat je het product niet hebt kunnen bekijken in de eerste 60 dagen en toch wilt retourneren. Neem in dit geval even contact met ons op. Badplaats houdt zich het recht voor om vervolgens te beslissen om de bestelling wel of niet retour te accepteren. Retourneren na montage of plaatsing van een product is niet meer mogelijk.
Mocht je twijfelen of vragen hebben, neem dan contact op met [email protected].
Kan ik een bestelling ruilen voor een ander product?
Wanneer je product wil ruilen en aan de retourvoorwaarden voldoet, meld de bestelling dan retour aan bij ons. Wij bieden je vervolgens de mogelijkheid jouw bestelling retour te sturen. Een nieuwe bestelling plaats je vervolgens zelf via de website. Wij hebben niet de mogelijk andere producten op te sturen en om te laten ruilen bij je thuis.
Wanneer het niet lukt een bestelling via een pakketpunt retour te sturen omdat de pakketten daar worden geweigerd, neem dan contact met ons op. Wij verwijzen je door naar een ander pakketpunt, sturen nieuwe retourlabels toe of zoeken naar een andere oplossing.
Wanneer er een bestelling bij je opgehaald moet worden maar dit om uiteenlopende redenen nog niet is gebeurd, neem dan ook contact met ons op. Wij plannen in dat geval een nieuwe ophaalopdracht in op een dag dat het bij je uitkomt.