Hoe kan ik bestellen?
Bestellen bij Badplaats is nu extra eenvoudig. Kies eerst een categorie in de menubalk. Wanneer je een product hebt gevonden dat je wilt bestellen, voeg je deze toe aan de winkelwagen. Je kunt vervolgens kiezen of je verder wilt winkelen of direct naar de winkelwagen wilt gaan. De winkelwagen is altijd rechtsboven in het scherm te vinden. Je kunt in de winkelwagen eenvoudig het aantal te bestellen producten veranderen of producten uit de winkelwagen verwijderen.
Wanneer je klaar bent met winkelen, druk je op de knop 'bestellen'. In de daaropvolgende schermen vul je de contact- en betaalgegevens in. Heb je vragen over het bestellen op de website, neem dan contact op met onze klantenservice.
Moet ik een account aanmaken?
Wanneer je de producten in de winkelwagen wilt gaan bestellen, vraagt het systeem of je klant wilt worden bij Badplaats. Je kunt ervoor kiezen een account aan te maken, maar ook om als gast te bestellen. Bij het bestellen als gast wordt geen account aangemaakt, maar wordt enkel de bestelling geregistreerd. Het voordeel van een account is dat je de order kunt inzien en de status van de bestelling kunt volgen. Daarnaast hoef je maar eenmalig het factuuradres en eventueel verzendadres in te vullen; dat is handig wanneer je later nog iets bij Badplaats bestelt. De gebruikersnaam voor dit account is je e-mailadres en het wachtwoord voor dit account is zelf te kiezen.
Wanneer je als gast bestelt, wordt er geen account voor je aangemaakt, maar wordt alleen de order geregistreerd. Je kunt niet inloggen en daarmee ook niet de actuele status van de bestelling opvragen. Je wordt wel per e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht een geplaatste gast-bestelling aan een klantaccount te koppelen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wanneer de bestelling is geplaatst, kun je deze zelf niet meer wijzigen of annuleren. Je kunt in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Meer over bestellen
-
Het plaatsen van een bestelling op onze website is alleen mogelijk voor klanten uit Nederland en België.
-
Als je hebt gekozen voor achteraf betalen via Klarna, dan moet je de betaling van de bestelling ook aan Klarna voldoen. Wanneer je het bedrag per ongeluk aan ons hebt overgemaakt, dan wordt dit bedrag naar je teruggestort zodat je het aan Klarna over kunt maken.
-
Het kan gebeuren dat je per ongeluk twee producten bestelt in plaats van één. Hiervoor geldt hetzelfde als wanneer je een bestelling wilt annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om te kijken of het nog mogelijk is om de bestelling te annuleren.
-
Wij hanteren voor alle klanten – particulier of zakelijk – dezelfde prijzen. Hierin wordt geen uitzondering gemaakt voor grotere aantallen.
-
Het is als Belgische klant mogelijk een BTW-vrije bestelling te plaatsen via onze website. Kies tijdens het afrekenen voor de optie ‘zakelijke klant’ en er verschijnt een veld om het BTW-nummer in te vullen. Nadat je dit hebt gedaan en het BTW-nummer is goedgekeurd, wordt de BTW van het te betalen bedrag afgehaald. Voor Nederlandse klanten is het niet mogelijk om een bestelling zonder BTW te plaatsen.
-
Via de website is een groot aantal producten verkrijgbaar in verschillende kleuren, maten en uitvoeringen. Wil je bepaalde producten met elkaar combineren, maar weet je niet zeker of bepaalde producten bij elkaar passen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
-
Wanneer het niet lukt om een bestelling te plaatsen via onze website, probeer het dan op een later moment opnieuw of via een andere browser. Wanneer wij last hebben van een algemene storing, wordt dit altijd duidelijk op onze website vermeld.